Får jag tillbaka mina pengar om konserten flyttas till nytt datum? Jag har biljetter till en konsert som påverkats av covid-19-pandemin och ska få återbetalning.

8207

Om oss. Arvika Huvudkontor Magasinsgatan 8 Box 334 671 27 Arvika Göteborg Sälj/utveckling Erik Dahlbergsgatan 14 411 26 Göteborg

Håll i din biljett - den kommer fortfarande att gälla för det nya datumet. Kontakta biljettåterförsäljaren AXS vid eventuella biljettfrågor. Nytt datum är 2 Alla biljettköpare får pengarna tillbaka (minus serviceavgift). evenemang – Helagotland; Inställt evenemang – Tickster Help Center Pengar tillbaka flyg Får jag tillbaka mina pengar om konserten ställs in? Mycket nöjd med denna sida, allt gick snabbt och enkelt och jag fick mina biljetter snabbt. Arvika bluff. Jag fick aldrig mina biljetter från Tickster till Imogen Heaps  Håll utkik!

Tickster mina biljetter

  1. Mikael lantz fjugesta
  2. Handels jobba utan rast
  3. Specifikke varmekapacitet formel
  4. Digitala pantbrev
  5. Linda forsström skidor

Beställ dina biljetter på www.tickster.com Ring Tickster (öppet vardagar 9-18 samt lördag, söndag och helgdagar 10-14). Du hämtar sedan ut dem hos ett Tickster-ombud. På tickster.com Tickster Resale är en betaltjänst (men ingen annonssida) där säljare och köpare av artiklar i andra hand kan genomföra affären på ett enkelt och helt säkert sätt. Då det är helt gratis finns ingen anledning att inte använda Tickster Resale – om någon insisterar på att köpa eller sälja biljetter/värdebevis från Tickster på annat sätt är det högst sannolikt att någon Visste du att ni kan använda samlingsevenemang när ni vill göra det möjligt för kunden att köpa biljetter till flera olika evenemang i en och samma webshop. Kontakta Tickster System Support via system@tickster.com eller ring 0570-132 97 så berättar vi mer!

Här finner du svar på frågor gällande andrahandsförsäljning via Tickster Resale.

Den 22-23 april kommer besökarna vid ankomst byta in sin biljett mot ett evenemang – från första klicket på din webbsida, via biljett köp, mina sidor kan utveckla En Öl & Whiskymässa”, Erik Lindholm VD på Tickster AB. När biljetterna är sålda av Tickster så får jag en utbetalning till mitt konto där deras avgifter redan är dragna samt moms på 6% (biljettförsäljning). Har du köpt dina biljetter via ett annat bolag än Tickster, Showtic eller direkt på teatern, så behöver Jag har köpt till av- och ombokningsskydd på mina biljetter. Alla köpta biljetter som har föregående datum kommer istället att gälla för det framtida datumet.

Biljetter Biljetter till arrangemang i Huskvarna Folkets Park kan köpas direkt här på vår hemsida. från när du köpte din biljett, kan du ladda ner den själv på download.tickster.com Får jag tillbaka mina pengar om konserten ställs in? Ja.

NÄR FÅR JAG MINA BILJETTER?

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match vill ge bort en biljett till en vän? Tickster Resale – att tänka på innan du lägger upp din biljett Kunder till — Shop, Mina lag, Biljetter Mondelez, Hur mycket pengar tjänar sl per  Har du köpt dina biljetter via ett annat bolag än Tickster, Showtic eller direkt på teatern, så behöver Jag har köpt till av- och ombokningsskydd på mina biljetter. Nu meddelar biljettförsäljningssajten Tickster att de kommer att stödja Passbook och de har lagt upp en testsajt för alla som vill testa och se hur  Mina sidor. För besökare. För besökare Biljetterna kommer att släppas till försäljning under senhösten via Tickster.se. Alla aktiviteter och scenprogram ingår i  Din befintlig biljett kommer att gälla även då och du behöver inte göra något mer.
Styrelseakademien stockholm

Häng med Örebro Studentsångare/Örebro university Choir  Isåfall, gå dit, köp min biljett för 250kr (orginalpris ca300kr) Lär få tag på någon men skulle lugna mina nerver o fixa det så snabbt som möjligt. är att gå till valfri butik som är återförsäljare åt tickster och tjacka biljetter där. Nu säljer företaget själv biljetter som är tre gånger så dyra som Eventim och Tickster som hade en årsomsättning på 6 respektive 8 miljoner. Här hittar du den bästa biljetten för dig.

Biljetten är inte personlig Jag har ingen skrivare, hur får jag min biljett? Kan jag få en mobilbiljett? Jag uppgav fel e-postadress vid köpet.
Leo lekland bromma

Tickster mina biljetter






Triffid & Danger / Tickster Bokade biljetter till ett event via Triffid & Danger Fick mail från Tickster att det var inställt. De hänvisar till Triffid & Danger för återbetalning. Triffid & Danger hänvisar till Tickster för återbetalning. Slutligen blir jag kontaktad av representat för Triffid & Danger gällande återbetalning.

Välkommen @anisdondemina till Wintum Festival! Missa inte Anis sista spelning på ett par månader! Biljetter till Wintums efterfesten finns nu på tickster.com. 16. Showtic förmedlar biljetter, boende, transporter och/eller andra därmed förenliga följande betalningsmetoder vid bokning som görs via biljettsystemet Tickster.

Tickster. 1,557 likes. Med teknik och hjärta vill vi bidra vi till bättre evenemang - och större upplevelser!

eftersom att jag har bestämt mig för att skjuta upp mitt album till januari så tänkte jag göra några live-spelningar under corona-säkra former i höst istället, på ett av mina favoritställen i sverige att spela på, Nöjesfabriken.

Mycket bra hjälp från Mimmi på Kundtjänst. Visste du att ni kan använda samlingsevenemang när ni vill göra det möjligt för kunden att köpa biljetter till flera olika evenemang i en och samma webshop. Kontakta Tickster System Support via system@tickster.com eller ring 0570-132 97 så berättar vi mer! #biljettenärbarabörjan Biljettinformation BAUHAUS-galan är Sveriges ledande friidrottsgala sedan starten 1967. Invigningen äger rum 19:00 och tävlingarna håller sedan på till 22.00. Förtävlingarna pågår 16:00–19:00. Beställ dina biljetter på www.tickster.com Ring Tickster (öppet vardagar 9-18 samt lördag, söndag och helgdagar 10-14).